Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via BPost met tracking en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan verzending met vereiste handtekening, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem contact met ons op voordat u deze bezorgwijze kiest. Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

Retourzendingen

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Hiervoor dien je een e-mail te sturen naar carinne@caricou.be

Of via de website contact

Vermeld in je email de naam op welke deze besteld werd en het ordernummer, om welke box het gaat en de reden van retour. Gaat het om een box die je zelf hebt samengesteld? Vermeld dan ‘ zelf samengesteld ' 

Na ontvangst van jouw retourmelding krijg je van ons een retourlabel toegezonden. Verzend de bestelling met retourlabel in de originele verpakking. Houdt er rekening mee dat de kosten voor retour voor eigen rekening zijn.

Belangrijke voorwaarden

 De verwerking van je retour duurt maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Het te ontvangen bedrag zal door ons teruggestort worden via dezelfde methode die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard, kan het zijn dat het wat langer duurt.

– Het product dient onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking teruggestuurd te worden.

– Een gift box dient in zijn geheel geretourneerd te worden. Het is dus niet mogelijk om losse artikelen te retourneren.

– De verzendkosten van je bestelling worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten dus niet teruggestort.

– Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retours. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Ruilen

Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. Als je een ander artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling te plaatsen